lördag 10 oktober 2009

If i could cry it would feel like.. piss






If i could cry it would feel like piss, if i could cry it would feel like this. Måste pissa.. De skrattar. Kvinnor pissar inte. Kissar heter det väl. Men jag vill pissa. Om det är okej så vill jag gärna det och nu gör jag det oavsett vad ni tycker, ja nu pissar jag. Skapar lite dynamik i tillvaron, kör alla tankar på overlock. Producerar perfekta sömmar, återknyter till det kreativa, har ett flyt som ringlar i våta floder över skrivbordskanten.

Lycka är en rosa cykel, lycka är overlock och en kopp te och bra känsla i blodet. För det är liksom nu eller aldrig livet händer. Pallar inte att stå still. Pallar inte att behöva kissa när man vill pissa. Nu eller aldrig är det alltid för mig verkar det som och det här med att vara nöjd, jag tänker aldrig bli det. Bara av känslan att det inte räcker om det inte är tillräckligt bra. Då kan jag vara nöjd, jävligt nöjd. Livet. Det ska va grymt för fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar